סוגר מעגל: זה המנצח הגדול של סבב המינויים | הפרשנים

אייל ראובן No Comments on סוגר מעגל: זה המנצח הגדול של סבב המינויים | הפרשנים

מהדורת סוף השבוע | חה"כ לשעבר איתן כבל על מי שבעיניו נחשב למנצח הגדול בהקמת הממשלה החדשה, והוא אינו ראש מפלגה. וגם: על כאבי הראש הצפויים לנתניהו מבית

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבעת הממשלה ה-37: הפרשנים איתן כבל וברק סרי, שוחחו עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי).

איתן כבל: "המנצח הגדול לטעמי הוא יואב גלנט. אני עבדתי עם אהוד ברק בימים שמועמדותו של גלנט נפסלה על ידי היועמ"ש וינשטיין לרמטכ"ל, הוא כבר מונה והתחיל בהכנות מעשיות ואז מועמדותו נפסלה. אני מכיר את גלנט שנים ואני יודע כמה הפסילה הזו הייתה פצע מדמם מבחינתו. מי שלא רצה אותו כרמטכ"ל יקבל אותו כשר ביטחון".

"העובדה שנתניהו ידע לפצות את האנשים היא לא ברורה מאליה. גם מי שהולך להיות שר התקשורת (קרעי) ושר החינוך החדש, אלה לא דברים ברורים מאליהם. דודי אמסלם ויולי אדלשטיין יהיו מחוץ לממשלה וזה מסוג הדברים שהם פצעים פתוחים שעלולים להזיק לממשלה", אמר כבל.

ברק סרי: "אני דווקא חושב שהסכנות לנתניהו הן ממקום אחר. אדלשטיין אדם ממלכתי. אבל מה שראינו אתמול בישיבה הסגורה של הליכוד – מביטן ועד אמסלם יכול להיות פרומו בעייתי מאוד".

כבל: "אל תקלו ראש באותם מאוכזבים. אמסלם, ביטן, דנון, גמליאל, ישראל כץ. זו קבוצה של ח"כים ותיקים שמכירים את כל הטריקים. הם יצביעו בעד הקמת הממשלה אבל יהיו להם כל מיני דרכים, פתאום מישהו לא מרגיש טוב או נוסע לחול לקראת הצבעה חשובה".

לקראת סיום, נשאל כבל האם מתגעגע לכנסת: "אהבתי מאוד את הכנסת, אבל אין בי שום צביטה היום שאני לא שם. זה לא נראה טוב".



0 תגובות